Nasze działania w związku z pandemią COVID-19
BEZPIECZNI W OBIEKCIE
Kodeks Dobrych Praktyk w zakresie przeciwdziałania COVID-19
Szanowni Goście,
Bezpieczeństwo Państwa jak również naszych pracowników jest dla nas najwyższą wartością.
W związku z sytuacją epidemiczną wprowadziliśmy szereg zasad bezpieczeństwa i higieny, a także zmian w funkcjonowaniu obiektu, które pozwolą cieszyć się bezpiecznym i spokojnym pobytem w hotelu Kama Park.
PRZEDPRZYJAZDEM
Zapoznaj się z ofertą obiektu i wprowadzonymi zasadami bezpieczeństwa i higieny.
Nie obawiaj się przyjechać, położenie obiektu i umiejscowienie pokoi hotelowych sprawia, że poczujesz się bezpiecznie w otoczeniu lasu i jezior.
Otrzymane informacje w korespondencji mailowej uznaje się za potwierdzone twoim podpisem.
Dokonaj pełnej płatności za pobyt drogą elektroniczną przed przyjazdem.
Zgłoś zmiany jakie chcesz wprowadzić w rezerwacji najpóźniej dzień przed przyjazdem, tak aby pokój został jak najlepiej przygotowany do zamieszkania.
Komunikuj się z personelem drogą elektroniczną lub telefoniczną, zminimalizujesz w ten sposób kontakt bezpośredni.
RECEPCJA
Przy wejściu do obiektu znajduje się pojemnik z płynem do dezynfekcji.
Została wyznaczona strefa check-in (odpowiednia odległość relacji gość-gość a pracownik-gość).
Strefę bezpieczeństwa tworzą wyznaczone obszary wyznaczone, a także na biurku została zamontowana przegroda z plexi.
Pracownicy recepcji zostali wyposażeni w maseczki i rękawiczki jednorazowe.
Ograniczenie do minimum czasu przebywania gościa przy recepcji podczas zameldowania.
Każdorazowo klucze są dezynfekowane przed przekazaniem ich dla gościa.
Blat recepcji, telefony, terminale płatnicze i inne powierzchnie ogólnodostępne są regularnie dezynfekowane.
Zapewniamy płyn do dezynfekcji rąk dla gości w holu recepcyjnym.
Zapewniamy możliwość zakupu masek ochronnych w recepcji, płynu do dezynfekcji, rękawiczek jednorazowych.
Obowiązuje bezwzględny zakaz przebywania w pokoju hotelowym osób niezameldowanych.
Celem ograniczenia kontaktów z pracownikiem podczas pobytu zaleca się kontakt telefoniczny z recepcją tel. 100
Podczas wymeldowania klucze zostaną pozostawiane przez gościa w określonym miejscu w recepcji, po czym zostaną poddane dezynfekcji.
POKÓJHOTELOWY
Każdy pokój jest ozonowany generatorem ozonu, generalnie wysprzątany i wietrzony przed Twoim przyjazdem.
Serwis pokoju odbywa się tylko na życzenie gościa, po ustaleniu z recepcją określonej godziny.
Serwis pokoju odbywa się pod nieobecność gości w pokoju.
Pracownicy serwisu wykonujący określony zakres prac są wyposażeni w maseczki i jednorazowe rękawiczki.
Podczas sprzątania pokój zostaje poddany dezynfekcji, wietrzeniu oraz starannemu higienicznemu przygotowaniu do użytkowania.
Bielizna pościelowa jak i ręczniki prane są przez profesjonalną pralnię w temperaturze pow. 60?C z dodatkiem detergentu. Pranie i dostarczanie asortymentu odbywa się w reżimie sanitarnym.
Aby wymienić ręcznik podczas pobytu, wywieś je w jednorazowej reklamówce po zewnętrznej stronie drzwi. Czyste ręczniki dostarczymy do pokoju pozostawiając je w jednorazowej reklamówce po wewnętrznej stronie drzwi.
RESTAURACJA
Przed wejściem do restauracji i w restauracji zapewniamy płyn do dezynfekcji rąk.
W restauracji stosujemy bezpieczne odległości między stolikami, krzesłami min. 2 metry.
Restauracja funkcjonuje z zachowaniem reżimu sanitarnego.
Wszystkie potrawy oraz napoje takie jak: kawa, herbata, woda są serwowane przez kelnera.
Każdorazowo po spożyciu posiłku następuje dezynfekcja stołów, krzeseł, porcelany, kart itp.
Pracownicy restauracji wyposażeni zostali w maseczki oraz rękawice jednorazowe, w których to wykonują powierzone im zakresy obowiązków.
Posiłki realizujemy w formie bufetu zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 29.05.2020 r. oraz wytycznymi GIS.
POMIESZCZENIA OGÓLNODOSTĘPNE
Zapewniamy płyn do dezynfekcji rąk dla Gości obiektu w holu recepcyjnym, przy wejściach do obiektu, toalet oraz poszczególnych punktów w obiekcie.
Prowadzona jest szczegółowa dezynfekcja toalet w wyznaczonych odstępach czasowych.
Prowadzona jest dezynfekcja poręczy, klamek, włączników w godzinnych odstępach.
Strefa relaksu: siłownia, sauna, sala gier i zabaw da dzieci, gabinet masażu dostępne dla gości z zachowaniem reżimu sanitarnego.
Prowadzona jest dezynfekcja zewnętrznych siedzisk i stołów udostępnianych dla gości
w odpowiednich odstępach czasowych.
OGÓLNE
Stosujemy się do wytycznych GIS w zależności od aktualizacji ograniczeń.
Goście obiektu zobowiązani są do noszenia masek ochronnych.
PRACOWNICY
Bezwzględne przestrzegamy pracy w odzieży ochronnej, przyłbicach/maseczkach, rękawiczkach ochronnych.
Często myjemy ręce wodą i mydłem.
Ograniczamy kontakt w relacji pracownik-gość.
Mierzymy temperaturę (termometr bezdotykowy) przed rozpoczęciem pracy, w przypadku stwierdzenia podwyższonej temperatury i wystąpienia objawów chorobowych, oddelegowanie pracownika do domu i poinformowanie odpowiednich służb.
Dla pracowników bez ograniczeń dostępne są płyny do dezynfekcji rąk i dezynfekcji powierzchni oraz środki ochrony osobistej.
Dezynfekujemy powierzchnie biurowe, szatnie, itp. ze wzmożoną częstotliwością.